Hotel Howard Johnson Inn & Suites San Antonio

Hotel Howard Johnson Inn & Suites San Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Inn & Suites San Antonio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Howard Johnson Inn & Suites San Antonio in het Nederlands

prima hotel

Mieke
27-11-2011

het is een prima hotel. Alles is goed schoon, uitgebreid ontbijt (wel op tijd komen, want ze ruimen al (te) vroeg op). Het zwembad is heerlijk. De kamers zijn ruim.

De ligging is wat minder, je moet zeker een half uur rijden naar downtown S A en ook de restaurants zitten niet naast het hotel.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Inn & Suites San Antonio in San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Inn & Suites San Antonio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.