Hotel Comfort Inn Plano

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Plano voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Plano in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Rustig hotel, ruime kamers

FroukjeDijkstra-Brouwer
17-3-2011

Redelijk goed hotel, rustige ligging. Naast een grill restaurant. Goede omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Plano in Plano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Plano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Plano scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.