Hotel Doubletree Houston Downtown

Hotel Doubletree Houston Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree Houston Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Doubletree Houston Downtown in het Nederlands

Mijn favoriete hotel in Houston

Erik
15-4-2010

Voor amerikaanse begrippen kleinschalig hotel middenin downtown Houston (zakendistrict). Gezellige sfeer, leuke bar/lounge, vriendelijk personeel. Restaurant is goed, maar de kaart is beperkt (en al 3 jaar niet gewijzigd). Ontbijt is uitgebreid. Kamers zijn ruim met prima bedden, een groot bureau, WiFi en koffie/thee zetter. Nadeel is dat er geen minibar aanwezig is, maar op elke gang is een frisdrankautomaat + ijsmachine. Weinig faciliteiten verder, maar wel een goed uitgeruste fitness. Voor een zakelijk verblijf in Houston zeer te verkiezen boven de Hiatt-fabriek een blok verderop.

Gereisd Alleenreizend in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree Houston Downtown in Houston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree Houston Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.