Hotel Budgetel Inn Spacecenter Nasa Houston

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Budgetel Inn Spacecenter Nasa Houston voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Budgetel Inn Spacecenter Nasa Houston in het Nederlands

2007

Heel aangenaam motel met ruime ,schone kamers en voorzieningen zoals magnetron en strijkplank en -ijzer.

Aangenaam motel met ruime, goedvoorziene en schone kamers

mary de groot
3-7-2007

Aangenaam motel met ruime, goedvoorziene en schone kamers. Ligging ideaal om Nasa te bezoeken.

2005

Inclusief golfvoorzieningen

Jan Matthijssen
11-6-2005

Inclusief golfvoorzieningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Budgetel Inn Spacecenter Nasa Houston in Houston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Budgetel Inn Spacecenter Nasa Houston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.