Hotel Hyatt Place Fort Worth/Historic Stockyards

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Place Fort Worth/Historic Stockyards voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Place Fort Worth/Historic Stockyards in het Nederlands

Downtown Stockyards

marvic
11-6-2014

Mooie kamer met aparte hoekbank. De tv kan gedraaid worden naar zit en slaapgedeelte. Ligging is super, alles op loopafstand. Mooie zitjes en koffiecorner in de lobby. Minpuntje is het weinig aantal plekken tijdens het ontbijt, vooral als een grote familie blijft natafelen voor meer dan een uur.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Place Fort Worth/Historic Stockyards in Fort Worth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Place Fort Worth/Historic Stockyards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hyatt Place Fort Worth/Historic Stockyards