Reviews over Chisos Mountain (Big Bend Nationaal Park)

Prachtige kamer met mooi uitzicht

mariianne,
    11-10-2013

We hadden kamer A1, een mooie kamer met eigen balkon en een super mooi vrij uitzicht . De ligging van Chisos Mountain Lodge is midden in de Big Bend. Hier vandaan kan je al diverse trails lopen. Kamers zijn heel schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Echter het eten in het restaurant vonden wij niet lekker. We hebben rondom de accommodatie 1 zwarte beer met 3 jongen gezien! Verder grijze vossen (kwamen heel dichtbij), een Elk, roadrunners, wandelende takken, div. salamanders, prachtige insecten, o.a. tarantula en vogels.

Sprookjesachtig mooi

eric44051,
    28-12-2011

We zijn hier in juli geweest.

Omdat het zo heet was niet zo druk in het park.

Prima lodges met een leuk balkonnetje aan de achterkant waar je in de avond veel wildlife ziet.

Trails beginnen al bij je lodge.Spectaculair uitzicht vanaf de trail.

Goed restaurant en winkeltje vlakbij,

Niet te duur en alhoewel niet al te veel keuze maar wel goed eten.

Voor kinderen ook erg avontuurlijk maar geen speciale kinder voorzieningen.

Echt een aanrader om in dit afgelegen park hier te verblijven

Chisos Mountain (Big Bend Nationaal Park) scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews