Hotel Staybridge Suites Austin Arboretum

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Staybridge Suites Austin Arboretum voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Staybridge Suites Austin Arboretum in het Nederlands

Prima hotel!

Elly en Koene
17-6-2010

Prima hotel. Wij hadden een zeer ruime suite, die er goed uit zag. Verhouding prijs/kwaliteit is goed. Free breakfast, wat ook uitstekend was. Goede voorzieningen, grote service en vriendelijk personeel. Ca. 20 minuten rijden van downtown.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Staybridge Suites Austin Arboretum in Austin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Staybridge Suites Austin Arboretum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Staybridge Suites Austin Arboretum scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.