We hebben een aantal aanbieders voor Austin voor je op een rij gezet:

Reviews over Austin

Gezellige stad

Nicole
    19-11-2012

Deze stad heeft een moderne cultuur met veel kleur. Het capitool van Texas is in de stad Austin en zeer zeker de moeite waard om te kijken als je van Amerikaanse geschiedenis houdt. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij, er wordt wel verwacht dat je tips geeft. Openbaar vervoer is niet zo goed en wordt ook aangeraden om een auto te huren

Gereisd Alleenreizend in juli 2010

Te hoge verwachting

Astrid
    9-8-2012

Wij hadden een te hoge verwachting van deze stad. Behalve de Sixth Street 's avonds is er niet veel te beleven in deze stad. Het is een heel jonge stad, dus weinig historie of bezienswaardigheden. Ook lopen er veel zwervers rond. Het Capitol is mooi en 's avonds bandjes beluisteren op Sixth Street is gezellig. Verder de Splash Ducktour gedaan om nog wat van de stad op te snuiven, dit was wel leuk. Deze autobus kan ook varen, best belevenis om met bus en al het water in te rijden.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

wat een gave stad

Mieke
    27-11-2011

Austin wordt denk ik te vaak onderschat. Downtown is erg mooi, helemaal 's avonds als alle lampjes in de wolkenkrabbers aan zijn en de replica van the white house mooi verlicht is. Ook het uitvliegen van the Bats is een top attractie. Je kunt ze good zien vanaf het terras bij T.G.I. friday's of vanaf een bootje. Ook het uitgaansgebeuren is levendig. Wij waren er tijdens een motor event en de binnenstad stond vol met aparte motoren. Het was er mega druk maar we hadden een heel veilig gevoel.

Gereisd Met partner in juni 2011

Mooier dan verwacht

Lukas
    20-10-2011

Een paar dagen op familiebezoek geweest in Austin, Texas. De omgeving was mooier dan ik had verwacht. In een aantal dagen veel gezien. We hebben heerlijk kunnen ontspannen bij Hamilton Pool. Ben je geinteresseerd in de geschiedenis van Texas bezoek dan The Alamo in San Antonio. Leuke stad met een gezellige 'River Walk' waar je heerlijk kunt lunchen. Het kleine dorpje Gruene (met Duitse roots) is ook het bezoeken waard. In Austin moet je 's avonds naar de Congress Bridge zijn geweest waar 's werelds grootste populatie vleermuizen huist. 's Avonds vliegen ze massaal uit. En tenslotte is de State Capitol natuurlijk een bezoek waard. Vanaf Congress Avenue heb je een mooi zicht hierop.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Enige sfeer dankzij het studentenlven.

Andrew
    5-10-2010

Slechts een kort bezoek aan deze stad gebracht en daarom geen volledig beeld kunnen krijgen. Austin is de hoofdstad van de staat Texas en dan is het dus niet verwonderlijk dat de State Capitol het opvallendste bouwwerk is. Duidelijk herkenbaar aan de grote koepel. Bezoekers zijn welkom om dit overheidsgebouw van binnen te bekijken. In het park bij de Capitol herinnert een paar standbeelden aan de rol die de stad en haar inwoners heeft gespeeld tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog. Door de aanwezigheid van de University of Texas is er een levendig studentenleven. Dat merk je aan de talloze leuke kroegen en restaurants; vooral langs 6th Street. Er hangt voor Amerikaanse begrippen een vrije sfeer in de stad. Ook zijn er jaarlijks festivals van muziek en film. Verder is downtown de bekende mix van moderne kantoortorens en wat ‘oudere’ panden.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Austin scoort een 8 uit 10, op basis van 14 reviews