Hotel Sleep Inn Memphis Court Square

7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep Inn Memphis Court Square voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Sleep Inn Memphis Court Square in het Nederlands

prima hotel

Marjo
23-9-2016

Netjes en schoon hotel, Vriendelijke medewerkers proberen het je naar de zin te maken.

Minpunt plastic bestek, borden enz. Ontbijt eenvoudig maar wel redelijk. nog een tip neem een aardappelschilmesje mee zodat je een appel kunt schillen fruit lag er genoeg.

Goed stadshotel

Arjen
16-8-2015

Middelgroot hotel (119 kamers) op loopafstand van het centrum. Goed onderhouden, ruime kamers, waarvan een aantal met een apart zit- en slaapgedeelte, sommige met 2 douches. Verder een keukenblok met magnetron, koelkast, koffiezetapparaat, kluisje. De één-persoonskamers zijn kleiner met 2 king-size bedden en een kleine badkamer met een douchecabine. Op alle kamers veel bergruimte en een grote t.v. Het ontbijt is goed en inclusief. Helaas wordt gebruik gemaakt van wegwerp bestek en servies. Jammer voor zo'n mooi hotel. Op de 2e etage een kleine fitnessruimte met 3 cardio-apparaten. Goed hotel voor een stadsbezoek aan Memphis.

Bij aankomst gaf het uitgeven van de kamersleutels problemen. Bij elke kamer werd gecheckt of deze wel was schoongemaakt. Eigenlijk het enige minpuntje. Men weet toch hoe laat de bus(sen) arriveren.

Prima ligging

annelies
3-11-2012

Als je het hotel aan de achterkant verlaat, sta je midden in Memphis, echt een prima plek, schone kamer, simpel ontbijt.

Ok, Just a plain and simple hotel! It was what I expected and what I needed it for!

Yes I would recommend it to others if they are not looking for anything but a nice, clean place to stay for the night. The service was great, Shannon at the front desk was very courteous and hospitable. Rooms were small, but clean.

Good central location

anthony
              25-6-2009

Good central location. Hotel is good value for money in this area. Reception staff somewhat inexperienced but nevertheless obliging. Rooms small but in good repair and well equipped. Continental breakfast a bonus.

Great value if a bit small. Also services wasn't great.

Location, location, location

christine
                          25-6-2009

Location, location, location. This is a great place to stay in Memphis downtown if you're interested in music and the major attractions. You can walk everywhere. Also this place has the nicest continental breakfast provided with the room that I have ever seen, including eggs, a waffle maker and things you don't usually get in a hotel breakfast. Staff friendly and courteous.

very clean

Heather

very clean

The Sleep Inn was nice

Mike

Good value, clean, convenient

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep Inn Memphis Court Square in Memphis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep Inn Memphis Court Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sleep Inn Memphis Court Square scoort een 7.63 uit 10 op basis van 20 reviews.