Hotel Quality Inn Memphis

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Memphis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Quality Inn Memphis in het Nederlands

Voor ons nooit meer een Quality Inn Motel !

Elly en Koene
16-6-2010

Wij hebben in dit motel verbleven i.v.m. een bezoek aan Graceland. Achteraf hadden we kunnen weten dat je voor zo'n lage prijs niet veel kunt verwachten. Bij inchecken was de eerste indruk goed. We werden alleraardigst ontvangen en er werd ons de mogelijkheid aangeboden om met 10 % korting te gaan eten in een restaurant niet ver van het hotel. We zouden dan met een roze cadillac opgehaald en terug gebracht worden. Dit was achteraf bijzonder leuk en prima eten.

Maar... we schrokken van de kamer/badkamer. Het was schoon, maar daar was ook alles mee gezegd. Het was oud, muf, gedateerde meubels, slechte matrassen, dunne muren (we hebben 's nachts geen oog dicht gedaan van onze snurkende buurman). De kamer keek uit op een parkeerplaats met vrachtwagens, die ook lawaai produceerden. 's Ochtends bij het ontbijt zaten we ook alleen maar tussen werkvolk. Kortom wij voelden ons absoluut niet thuis in dit goedkope motel en zullen ook nooit meer kiezen voor Quality Inn.

Goed verzorgd motel

Hetty
23-10-2009

Eenvoudig motel. Nette kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt stelt niks voor en eten kun je er verder niet. Prima accomedatie voor een excursie vakantie om graceland te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Memphis in Memphis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Memphis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.