Hotel Hampton Inn & Suites **

Hotel Hampton Inn & Suites **

Hotel Hampton Inn & Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn & Suites in het Nederlands

Geweldig hotel midden in het centrum

Anneke de Stigter, 2-6-2014

Het Hampton Inn is een prima hotel, gelegen in het centrum. De beroemde Beale street in Memphis is om de hoek. Ik had als alleenreizende een zeer ruime schone kamer met bankje en salontafel. De badkamer was schoon. De kamer heeft een klein koffie/thee zet apparaatje. Helaas ontbreekt een koelkast. Op de gang is een ruimte met dranken en ijsautomaat. Beneden in de hal is een klein winkeltje. 's Ochtends wordt een ontbijt geserveerd. Het ontbijt is standaard, maar voldoende. Helaas is er geen mogelijkheid voor lunch of diner. In het naastgelegen barretje kan eventueel roomservice besteld worden. De benadering bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn & Suites in Memphis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn & Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: