Hotel Econolodge Inn Lebanon

1 review over Hotel Econolodge Inn Lebanon in het Nederlands

Goed genoeg

Marlies
21-8-2016

Een goed doorreishotel. We kwamen laat aan en waren vroeg weg dus we hadden weinig eisen. Het was schoon en het ontbijt was goed genoeg. Het hotel ligt in een gebied met heel veel winkels en restaurants buiten de stad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesStomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econolodge Inn Lebanon in Lebanon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econolodge Inn Lebanon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.