• 1.001

Goed maar prijzig hotel

Melanie
    12-9-2017

Positieve kanten:

- Gratis Shuttleservice van en naar de luchthaven; rijdt ieder half uur.

- Ruime, schone kamers

- Gezellig café/restaurant (hielden netjes rekening met mijn voedselallergieën)

- Mooi zwembad (binnen en buiten)

- Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel

Negatieve kanten:

- 12 dollar voor (trage) wifi op de kamer is niet van deze tijd.

- Airconditioner op kamer nog wel te reguleren, maar in de gangen was het gewoon oncomfortabel koud.

- Best ver van de meest populaire bezienswaardigheden

Nashville als afsluiting van Tennessee rondreis

AnneliesV
    18-1-2017

Wyndham Nashville ligt niet in downtown Nashville maar is met een shuttlebus makkelijk bereikbaar. Wij hebben de huurauto genomen, ook voor bezienswaardigheden buiten Nashville. Zonder auto is ook bijna alles te doen met excursies en dan word je bij het resort opgehaald. Een week verblijf daar vonden we zelfs nog te kort, zoveel is er te bekijken en te ervaren. Voor wat betreft het resort: wij hadden een 2 bedroom apt. met alles wat Wyndham overal biedt in zijn resorts. Ruimte, groot balkon, twee badkamers en 2 slaapkamers. Complete keuken en wasmachine, wasdroger, wifi etc. Altijd volop parkeerplaatsen. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het geheel is goed onderhouden en we gaan mogelijk nog wel eens naar de muziekstad Nashville en zullen dan zeker hier weer overnachten.

Schitterend, ik heb genoten.

Kasper
    2-11-2016

Je moet eigenlijk wel een Elvis fan zijn om hier te overnachten, de Elvis radio staat altijd aan en er worden doorlopend films vertoond.

Ik vind het jammer dat het hotel waarschijnlijk gesloten wordt als het nieuwe Guesthouse wordt geopend dit jaar.

Ik vond alles eigenlijk wel goed en heb geen dingen gevonden wat niet goed was, maar ja, ik ben ook nog steeds een Elvis fan....

prima hotel

Marjo
    23-9-2016

Netjes en schoon hotel, Vriendelijke medewerkers proberen het je naar de zin te maken.

Minpunt plastic bestek, borden enz. Ontbijt eenvoudig maar wel redelijk. nog een tip neem een aardappelschilmesje mee zodat je een appel kunt schillen fruit lag er genoeg.

Voor de elvis fans

Jansen
    30-8-2016

Mooi hotel naast graceland in memphis. Restaurant wel aardig waar steeds films gedraaid worden. Bedden prima, groot en zacht