Hotel Econo Lodge Rapid City

We hebben een aantal aanbieders voor Econo Lodge Rapid City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Econo Lodge Rapid City in het Nederlands

zeer redelijk hotel en niet al te duur

Torentje
15-11-2009

Econo Lodge ligt wat buiten het centrum, maar met een auto is dit geen probleem. Kamers ruim voldoende. Wij hadden de beschikking over een suite die van alle gemakken was voorzien en maar een paar dollar duurder dan een standaard kamer. Ontbijt was matig. Motel beschikt wel over een mooi binnenbad. Bezienswaardigheden makkelijk te bereiken vanaf motel.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesStomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge Rapid City in Rapid City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge Rapid City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.