Hotel Best Western Ramkota - Rapid City

Hotel Best Western Ramkota - Rapid City
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ramkota - Rapid City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Ramkota - Rapid City in het Nederlands

Mooi hotel, mooie omgeving

Bastiaan Bakker
17-6-2016

Mooie natuur omgeving. Rij afstand van Badlands, Mount Rushmore, parken en andere natuur gebieden.

redelijk goed hotel

c_branje
3-9-2013

Het hotel is best aardig. Is gelegen vlakbij een afrit van de snelweg, helemaal buiten de stad. Diverse restaurants dichtbij. Probleem is dat de Amerikanen alles met de auto doen. Dus als je gaat lopen is alles best een eind uit elkaar. De kamer is netjes en groot genoeg om 2 schaalkoffers open neer te leggen. Flatscreen tv. Als je van zwemmen houdt: groot zwembad met lange glijbanen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ramkota - Rapid City in Rapid City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ramkota - Rapid City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Ramkota - Rapid City scoort een 7.71 uit 10 op basis van 2 reviews.