Hotel Super 8 Hot Springs, SD

Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
Hotel Super 8 Hot Springs, SD

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Hot Springs, SD voor je op een rij gezet:

GoAmerika
GoAmerika

1 review over Hotel Super 8 Hot Springs, SD in het Nederlands

Naast de Mammoth Site

Jan
14-1-2011

Het Super 8 motel ligt direct naast de Mammoth Site, de belangrijkste attractie van Hot Springs. Heel vriendelijk personeel dat je overal mee helpt. De kamers zijn redelijk klein maar wel schoon en voorzien van koelkast, tv en gratis wifi.

Gereisd Met partner in januari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Hot Springs, SD in Hot Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Hot Springs, SD zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.