Hotel Comfort Inn Hill City

HotelWeer vandaag27°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Hill City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Hill City in het Nederlands

Mooi centraal

K.Knol
12-10-2009

Prima motel aan de rand van het geweldige plaatsje Hill City. Goede ruime kamers, prima ontbijt alleen wat weinig plaatsen om te eten! Service prima in orde. Hill City ligt vlakbij MOunt Rushmore en het Custer State Park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Hill City in Hill City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Hill City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Hill City scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.