Hotel First Gold

Hotel First Gold

Weer vandaag-4°-18°

We hebben een aantal aanbieders voor First Gold voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel First Gold in het Nederlands

Aardig hotel als je in het nieuwe gedeelte zit

Angélique, 15-6-2010

Zoals de omschrijving al zegt, een aardig hotel als je in het nieuwe gedeelte zit. Daar zaten wij ook in. Op zich was dat prima, maar helaas zaten wij in de kelder van dit nieuwe gedeelte. Dus je had niet echt een goed uitzicht. Maar de kamer was verder wel prima. Het restaurant wat in het oude hotel zit, is niet veel soeps. Het was een buffet, maar dat smaakte niet echt. Daarentegen was het gratis ontbijt bovenverwachting goed. Het is veel oude vergane glorie in dit oude hotel. Veel gokken, want het is een soort klein Las Vegas Deadwood. In het stadje is niet heel veel te beleven als je niet van gokken houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Gold in Deadwood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Gold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Gold scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.