Hotel Rocket Motel

Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
Hotel Rocket Motel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rocket Motel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rocket Motel in het Nederlands

Gezellig, klein motel op een mooie locatie

Jeroen
4-1-2011

Rocket Motel is een van de weinige hotels in dit gebied met redelijke prijzen in het hoogseizoen. De single queen kamer is krap, maar schoon en gezellig. Het grootste pluspunt van Rocket Motel is de locatie, in het hart van het mooie dorp Custer, met restaurants en winkels op loopafstand.

Gereisd Met partner in juli 2010

Goed hotel in de Black Hills.

ronbaak
5-9-2010

Het motel is van Don en Brenda, 2 keihard werkende en behulpzame mensen die proberen te concureren met de grote hotelketens. Het motel telt ongeveer 40 rookvrije kamers, van verschillende groottes. Je moet ook tekenen dat je absoluut niet in de kamer zult roken. We kregen kamer 25, een grote kamer, met 2 2-persoonsbedden en 1 1-persoonsbed. Hierdoor was de kamer meteen gevuld. Verder een klein bureau met perfect draadloos internet, een (oude) tv en een magnetron. De badkamer is net als de kamer iets gedateerd, maar goed schoon. Bij inchecken krijg je kortingsbonnen voor div. restaurants. Koffie en thee is altijd verkrijgbaar bij de receptie. Ideaal hotel (voor ons) om de Black Hills, Needles Highway en Mount Rushmore te verkennen. Er zijn 4 kamers waar men huisdieren mag meenemen tegen vergoeding. De eigenaren verdienen Uw bezoek

Gereisd Met partner in augustus 2010

• RokenToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rocket Motel in Custer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rocket Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.