Sorteren

vakanties South Dakota

Reviews over accommodaties in South Dakota

Goed hotel vlakbij het centrum.

arjen
    11-8-2018

Groot hotel even buiten het centrum van Deadwood, bestaande uit 3 gebouwen. Ik logeerde in gebouw 2. Grote kamers met 2 king-size bedden, t.v., koelkast, magnetron en strijk faciliteiten. In de badkamer een ligbad, toilet, grote wastafel met koffiezetapparaat. Op de begane grond een klein casino. Een groter casino bevindt zich in gebouw 1, waar ook een prima buffet-restaurant is, kosten in 2018: $ 17. In gebouw 3 wordt een goed continentaal ontbijt geserveerd (gratis). Helaas wordt gebruik gemaakt van wegwerp servies en bestek. Jammer voor zo'n mooi hotel. Er is geen zwembad, wel een kleine fitnessruimte met 2 crosstrainers. Deadwood is een mini Las Vegas met wat souvenirwinkels en restaurants.

Goed hotel, aan te bevelen voor een verblijf in Deadwood.

Heerlijk hotel, leuk zwembad, goede wifi

Evi
    10-8-2017

Als je met pubers reist, is wifi een eerste levensbehoefte. Dat hebben ze hier begrepen! Ook een leuk zwembad binnen met twee hottubs. Heerlijke bedden, goed ontbijt. Niets op aan te merken.

Mooi hotel, mooie omgeving

Bastiaan Bakker
    17-6-2016

Mooie natuur omgeving. Rij afstand van Badlands, Mount Rushmore, parken en andere natuur gebieden.

Nu Adoba Eco hotel

S
    19-9-2014

Dit is een prima hotel. We hadden een ruime, moderne kamer. Het personeel was vriendelijk. Ontbijt en avondeten waren prima.

We vonden ons verblijf hier erg prettig.

Het hotel beschikt over een winkeltje met snacks en koffie.

1 serieus nadeel:

- Het hotel ligt naast een spoorwegovergang en we zijn 2 nachten wakker geworden van toeterende treinen. Dit was minder prettig.

Riant opgezet hotel

Quadrifoglio
    17-9-2014

Vanuit Custer State Park is dit hotel makkelijk te vinden. De kamers zijn degelijk ingericht, iets dat vermoedelijk uit de Holiday Inn tijd komt. Op weg naar het zwembad is duidelijk dat veel ruimte ongebruikt is. Ontvangst is prettig, de service goed. Het ontbijt is redelijk tot goed.