Hotel Wingate By Wyndham Charleston, SC

Hotel Wingate By Wyndham Charleston, SC

We hebben een aantal aanbieders voor Wingate By Wyndham Charleston, SC voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wingate By Wyndham Charleston, SC in het Nederlands

Een heel fijn goedverzorgd hotel

Joke
24-6-2014

Wij hebben aan het begin en aan het eind van onze reis 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Alles was prima verzorgd, aardig personeel, mooi ingericht en rustig gelegen naast universiteitsgebouwen.

Gereisd met partner in mei 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wingate By Wyndham Charleston, SC in North Charleston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wingate By Wyndham Charleston, SC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.