Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm

Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm in het Nederlands

een aanrader

jeffrey boegem
27-6-2012

zeer gastvriendlijk prima accomodatie.

vriendelijk personeel.

en uitstekende kamers.

zeer zeler de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2012

nergens beter in chersonisos

youri
27-6-2012

het eten is hier prima, er wordt iedere dag schoongemaakt, er is airconditioning, de ligging is tussen de boulevard en starbeach in wat ik perfect vindt. heb tot nu toe nog geen betere vakantie in mijn leven gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• Adres2600 Elms Center Rd 29406
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm in North Charleston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Charleston North Elm