Hotel Kingston Plantation

We hebben een aantal aanbieders voor Kingston Plantation voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Kingston Plantation in het Nederlands

2007

Ook ik heb hier gewerkt

BKB
14-3-2007

Ook ik heb hier gewerkt. Het is een groot resort en er is voor iedereen wat wils. Voor kinderen is er naast een waterpark ook een animatieteam.

De ligging van het resort is iets minder, het ligt in Noord Myrtle Beach en het centrum, Broadway at the Beach en de Ocean Boulevard liggen daar zo'n 10/15 mile vandaan.

Er is weinig op loopafstand dus het is aan te raden om een auto te huren.

Het eten op het resort is erg goed, daarbuiten iets minder..

Het uitgaan vond ik persoonlijk minder maar het weer en de mensen zijn super!

Gereisd alleenreizend in september 2006
2006

Ik heb er gewerkt, er zijn veel mogelijkheden, drie zwembaden buiten, aan het strand, een sport en health club met binnenbad! Mogelijkheden voor grote feesten, leuk restaurant en lounge gedeelte! een inhouse starbucks, Veel vermaak voor de kinderen en een waterpark met glijbanen en een lazy river. Op een kleine afstand een golfbaan.

Gereisd alleenreizend in februari 2005
2005

Het is een zeer leuk hotel voor gezinnen met kinderen en voor zakenmensen. voor de kinderen is er animatie en een waterpark en het ligt aan de zee. voor zakenmensen zijn er veel faciliteiten.

Gereisd anders in februari 2005

• De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kingston Plantation in Myrtle Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kingston Plantation zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.