Hotel Hilton Myrtle Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°2°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Myrtle Beach Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Myrtle Beach Resort in het Nederlands

2006

Ik heb 6 maanden in het hotel gewerkt

Yvonne
15-6-2006

Ik heb 6 maanden in het hotel gewerkt. Het is allemaal keurig verzorgd. Hele mooie lobby, waar je lekker kunt relaxen. Er is ook een starbucks aanwezig in het hotel. De standaard kamers zijn niet heel groot, maar wel goed te doen. Het restaurant cafe amalfi is een mooi ocean front restaurant. Het eten is er goed. Verder kun je alle faciliteiten van Kingston plantation gebruiken. Hier is onder andere een heel mooi waterpark Splash. Bij het hilton resort word nu een condo tower gebouwd en is over een paar jaar klaar. Het hotel ligt aan het strand.

Gereisd anders in juni 2006
2005

Het is een prachtig hotel

carolina girl
4-3-2005

Het is een prachtig hotel. De lobby staat vol met palmbomen, echt een paradijs. Ik heb er 3mnd. gewerkt dus weet hoe het er aan toe gaat! ligt gelijk aan t strand en gasten mogen gebruik maken van Kingston Plantation (5min. lopen) Ook leuke animatie voor kinderen ;-))...Een aanrader!!Enige nadeel is dat broadway@the beach vrij ver is (als je alles met taxi moet doen) house of blues (barefootlanding) is dichtbij dus leuke stapavonden gegarandeerd!

Gereisd anders in maart 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Myrtle Beach Resort in Myrtle Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Myrtle Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.