We hebben een aantal aanbieders voor Myrtle Beach voor je op een rij gezet:

vakanties Myrtle Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Myrtle Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Myrtle Beach

• 9Shirley28-07-2010

Heerlijk, ik zou er wel willen wonen!!

Je hebt er van alles te doen, je kunt de drukte opzoeken of het gewoon lekker rustig houden, het is maar net waar je zin in hebt. Vooral Barefoot Landing is erg leuk.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Tamara Erkelens22-07-2010

Erg warm, luxe

Myrtle Beach was erg leuk, maar wij waren er in augustus en het was te warm om op het strand te lopen. We zijn rond het middaguur weggegaan (we hadden een zoontje van 3). De zee was heerlijk, veel golven. De accomodaties zijn prachtig, luxe en niet eens het duurste van het duurste.

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 10Eefje21-09-2006

In Myrtle Beach is veel toerisme zowel amerikanen en andere vakantiegangers zijn er te vinden. De hotels zijn uiteenlopend van heel erg luxe tot lekker simpel maar wel aan het strand. Vanaf 21 jaar is het uitgaansleven top en gezellig. Veel mogelijkheden voor een hapje eten van fats food tot super duur (maar zeker goed), kerken voor elk geloof op elke hoek, stripclubs en sport bars! Een kleine twee uur rijden van charlston een prachtige oude stad! ik heb er ander half jaar met veel plezier gewoond en gewerkt, het is zeker leuk als je van drukte houd, ga er niet heen voor je rust! O ja zorg voor een auto!

• 7Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Alleen gereisd in februari 2005

• 8Monique03-03-2006

Myrtle beach is een leuke plaats om heen te gaan. Je hebt er een mooi strand, leuke boulevard, winkeltjes en restaurants. Heel veel hotels en resorts. In myrtle Beach zelf heb je 2 pretparken. In de buurt liggen verschilelnde golfbanen. En er zijn genoeg mogelijkheden om te winkelen. Echt een aanrader.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd in maart 2006

• 10Carolina girl24-02-2005

Myrtle beach is een leuke stad! Je kan er leuk uiteten gaan en natuurlijk shoppen!!! En natuurlijk lekker zonnen op het strand! Ik heb er een half jaar gewoond en wil erg graag terug!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Stranden