Hotel Hilton Oceanfront Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°9°
Hotel Hilton Oceanfront Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Oceanfront Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Oceanfront Resort in het Nederlands

Heerlijk beach hotel

HVJR007
4-8-2009

In juli 2009 een aantal dagen in dit hotel verbleven. Lekkere grote kamers, met balcon. Het hotel ligt pal aan het strand. Vanaf hotelkamer klein stukje lopen naar de zwembaden (apart bad voor kinderen en volwassenen) en 1 minuut verder zit je op het strand. Op het strand kan je stoelen en een parasol huren. In het hotel is er een soort afhaal restaurant, makkelijk voor het ontbijt (pancakes, gebakken eieren, koffie, etc.). Ook is er een luxe restaurant, beetje duur zelfs voor Amerikaanse begrippen. Het hotel heeft een goede fitness ruimte en ook is er een beauty centrum (ook duur). Goed strand restaurant en ideaal gelegen voor steden trips naar Savannah en Charleston

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
2008

We boekten via een internetsite voor één nacht à 86$. We hadden een mini suite met keuken, eetplaats, aparte zithoek en grote slaapkamer.(+ klein terrasje zicht op parking en beetje zee)

Het hotel is een "resort". Via mooi aangelegd zwembad omgeving kan men rechtsreeks op het immense strand. Talrijke luxueuse en goedkope winkelmogelijkheden en restaurants in de omgeving.Ideaal om van daaruit Charleston, Beaufort en Savannah te bezoeken

Gereisd met partner in januari 2008

• Eten en drinkenLunch
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 21
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Oceanfront Resort in Hilton Head Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Oceanfront Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.