Hotel Days Inn Hilton Head

KinderhotelWeer vandaag20°9°
Hotel Days Inn Hilton Head

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Hilton Head voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Hilton Head in het Nederlands

Prima hotel,vriendelijk personeel.

Berthe
17-8-2014

Goede kamers, fijne bedden. Goed ontbijt (voor Amerikaanse begrippen).

Lekker zwembad maar de stoelen mogen daar wel vervangen worden.

Dichtbij strand en winkels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Hilton Head in Hilton Head Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Hilton Head zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.