Hotel Best Western Greenville Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Greenville Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Greenville Airport in het Nederlands

Onverwacht goed

H & R
3-10-2013

Het is duidelijk een motel en geen hotel. Het interieur lijkt nieuw en is verzorgd. In de ontbijtruimte hebben de tafels kleedjes en iedere tafel heeft een bloemetje. Nooit eerder gezien in een Amerikaans motel. De manager bleek ook een Europese te zijn. Minpuntjes zijn de ligging en het zwembad. Als je toch wil zwemmen, neem dan een houweel mee om een gat in het ijs te zagen....."

Goed Motel

Leo
12-1-2009

3 Nachten hier verbleven en wat door SC gereden met een bezoekje aan Greenville, SC(een must!!).

Dit is meer een motel dan een hotel. Je parkeert je wagen voor de deur , en vindt in je kamer alles wat je nodig hebt: airco, tv, klein keukentje, groot bed. De service was prima, alhoewel de dame aan de balie alleen 10 mensen moest afhandelen omdat er een voetbaltournooi in de buurt was. De kamers zijn schoon en worden elke dag verzorgt. Gratis ontbijt, internet en buitenzwembad.

Vlakbij zijn een hele rits restauranten. Ernaast is een WaffleHouse.

Aanradertje voor mensen die naar Greenville en omgeving willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Greenville Airport in Greenville, SC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Greenville Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Greenville Airport scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.