Aparthotel
Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Charleston, SC

We hebben een aantal aanbieders voor Hawthorn Suites by Wyndham Charleston, SC voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Charleston, SC in het Nederlands

Goed suitehotel nabij een groot winkelcentrum

Teus van Veen
22-6-2011

Suites zijn ruim en volledig ingericht. Goed ontbijt 's morgens; prachtig indoor zwembad.

Gemakkelijk om naar het centrum te gaan. Wel per auto.

Gereisd met partner in mei 2011

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Charleston, SC in Charleston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Charleston, SC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.