Bed and Breakfast Elliott House Inn

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag20°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Elliott House Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Elliott House Inn in het Nederlands

2008

Historisch hotelletje met een fantastische sfeer

Rachel
28-4-2008

Historisch hotelletje met een fantastische sfeer.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2008

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Elliott House Inn in Charleston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Elliott House Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.