Hotel Best Western King Charles Inn

Hotel Best Western King Charles Inn

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western King Charles Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western King Charles Inn in het Nederlands

2008

Prima hotel

Lidy
9-6-2008

Prima hotel. Mooie ruime kamers en goede service. Heerlijke badkamer met veel grote handdoeken en prettige douche. Klein zwembadje, lekker als het warm weer is en je hebt de hele dag door de stad lopen dwalen. Heel vriendelijke medewerkers.

Ligging gunstig, op loopafstand van restaurantjes en bezienswaardigheden. Parkeren is gratis onder het hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western King Charles Inn in Charleston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western King Charles Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.