Hotel Days Inn Pottstown, PA

Hotel Days Inn Pottstown, PA

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Pottstown, PA voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Pottstown, PA in het Nederlands

Super!

Renė en Janny
26-8-2011

Voor de tweede keer gelogeerd in het Days Inn Pottstown. Wij zijn zeer tevreden over het hotel. Goed ontbijt, ruime kamer, vriendelijk personeel. Vlakbij 2 grote winkelcentra, King of Prussia vlakbij en zeker een aanrader! Vorig jaar was het nog Best Western, maar dat maakt geen verschil. Ruime parkeerplaats en dicht bij uitvalsweg naar Philadelphia. Wij gaan zeker naar dit hotel terug als we weer richting Pennsylvania gaan! Op de etage staat een drankautomaat. Het ontbijt is met versgebakken wafels..... Heerlijk! Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2011

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Pottstown, PA in Pottstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Pottstown, PA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.