Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown ***

Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown ***

Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown in het Nederlands

3 sterren maar zeker 4 waard

mar9retje, 4-6-2011

Mooi en groot hotel midden in Philadelphia. Vlakbij is een stop van Plash een rondrij toer voor maar 2 dollar p.p. per rit. niet in het hotel gegeten. Wel een Starbucks in het hotel.

Zwembad wel aan wezig maar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Valet parking aan de achterkant van het hotel. Goede service. Bij aankomst upgrade gekregen naar grote kamer met uitzicht op de winkelstraat. Allerlei restaurantjes in de buurt. Ook een Macy's om de hoek. Prima hotel voor overnachting!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown in Philadelphia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Courtyard by Marriott Philadelphia Downtown scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: