Hotel Comfort Inn New Columbia

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn New Columbia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn New Columbia in het Nederlands

Vlak langs de route. afslag Milton.Bij het visitors center als je de staat Pensylvania inrijdt even stoppen voor een kortingsbon van dit hotel. Naast hotel zit een Pizzahut en absolute aanrader...een must...is eten bij County Cupboard op 10 minuten afstand, route 15, bij lewisburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn New Columbia in New Columbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn New Columbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn New Columbia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.