Hotel Hampton Inn Johnstown

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Johnstown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn Johnstown in het Nederlands

Prettig verblijf

heer Hozee
2-6-2012

Uitermate vriendelijk personeel. De kamers zijn netjes en schoon. De badkamer is niet de standaard badkamer die je in de VS in de meeste hotels ziet. Ontbijt inclusief, gratis WiFi.

Gereisd Alleenreizend in mei 2012

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Johnstown in Johnstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Johnstown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.