vakanties Gettysburg

Reviews over Gettysburg

Heel mooi hotel

Martijn,
    27-8-2015

Dit hotel lijkt nog nieuw te zijn. Hotel en kamers zijn heel mooi ingericht, schoon, licht en netjes afgewerkt. Ook de lobby is gezellig ingericht met een klein, maar fijn restaurantje. Voldoende gratis parkeerplek, dichtbij de snelweg (geen geluidsoverlast) en dichtbij het military park. Het zwembad was klein, maar voldoende voor een half uurtje en netjes zoals de rest. Ga niet eten bij Flatbread co. tegenover het hotel, ongezellig restaurant en smakeloze pizza's.

Countr Inn is mooi concept!

P. Peeters,
    14-11-2009

Warm, persoonlijk. Lekkere sfeer in County Inn. Aanrader voor tussenstop tijdens je fly/drive.

Mooie locatie en goed hotel !

Thijs,
    27-10-2009

Centraal gelegen in Gettysburg, vriendelijk personeel, parkeergarage achter het hotel. Er heerst een authentieke sfeer in het hotel met de gemakken van het heden.

Ruime kamers welke goed schoongemaakt zijn !

leuk doorreis hotel

marcel,
    18-10-2009

hier 1 nacht geslapen. ruime kamers en schoon. klein zwembad aanwezig en ontbijt was goed maar niet zeer uitgebreid behulpzaam personeel. redelijk goedkoop dus een prima hotel voor een nachtje

Uitstekende keuze

Henk,
    7-8-2008

Ga je naar Gettysburg??, dan is dit Hotel zeer gunstig gelegen. In het centrum met in de directe omgeving wat winkeltjes, restaurantjes. Goed verzorgd Hotel, netjes en schoon.

Aan de buitenkant is het een plaatje en ook de binnenzijde is het in de puntjes. Kamers prima!! Ontbijt matig.

Gettysburg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews