• 1.039

Reviews over accommodaties in Pennsylvania

prima hotel

Steven
    27-8-2016

Mooi hotel met prima kamers en goede bedden. Koffie en thee op de kamer. Gratis wifi in de lobby, niet op de kamers, jammer. Ontbijt was uitstekend. Wij verbleven hier tijdens onze rondreis noord-oost America, Lancaster heeft weinig te bieden.

Centraal gelegen - toch voel ik me niet veilig

Astrid
    23-10-2014

Vanwege de hangjongeren rond het hotel voelde ik me 's avonds niet echt prettig. Het hotel is echter prachtig, evenals de kamers en het ontbijt. De liftcapaciteit is een beetje te weinig voor zo'n groot hotel.

Hotel ligt ideaal tov bezienswaardigheden

Marga Menge
    9-8-2012

Een prachtig hotel met goede service en prachtige kamers

Mooi klassiek hotel in downtown Pittsburgh (PE)

Marnix
    2-11-2011

Met 17 verdiepingen en ca 600 kamers een groot hotel, maar valt niet op tussen de omliggende wolkenkrabbers die tot 66 verdiepingen gaan. Toch een mooi hotel met klassiek-engelse stijl. Voor wie in downtown Pittsbugh moet zijn een echte aanrader. (Schijnt ook het hotel te zijn waar Obama overnacht als hij hier moet zijn). Niet het gooedkoopste hotel, maar met $199 per nacht best te doen. Opmerking: voor VS-begrippen een erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet met ook heerlijk vers 'normaal' brood.

prachtig hotel op goede locatie

de heer van den Bergh
    30-10-2011

goede locatie, mooie kamers, fraai uitzicht, goed restaurant