Hotel Shilo Inn Portland Rose Garden

Hotel Shilo Inn Portland Rose Garden

Kleine hotelsWeer vandaag28°13°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Shilo Inn Portland Rose Garden voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Shilo Inn Portland Rose Garden

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Op het terreinRookruimte
    • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shilo Inn Portland Rose Garden in Portland, OR, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shilo Inn Portland Rose Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.