Hotel Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown

Hotel Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown in het Nederlands

goed hotel voor gasten per auto

jebro3
24-7-2010

'vlak bij doorgaande snelwegen gelegen goed hotel.per openbaar vervoer minder goed bereikbaar.uur reistijd via sneltram en bus vanaf vliegveld. goed gelegen voor een leuke wandeling in de omringende heuvels/bossen aan deze kant van de stad. grenzend aan gezellige buurt met veel winkeltjes/restaurantjes.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres2333 Nw Vaughn St 97210(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown in Portland, OR, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Holiday Inn Express & Stes Portland-NW Downtown