Hotel Econo Lodge Portland

Kleine hotelsWeer vandaag28°13°
Hotel Econo Lodge Portland

We hebben een aantal aanbieders voor Econo Lodge Portland voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Econo Lodge Portland in het Nederlands

Goed motel voor weinig geld

Guillaume
23-8-2013

18 juli 2012: Het motel staat dichtbij MAX Light Train, een dagkaart kost $ 5. Je kan de auto op de parkeerplaats gratis parkeren.

Het motel vraagt een prijs van $ 67 p.n. Er is een lift aanwezig. Wij hadden een ruime kamer met goede bedden en er was ook een zitje. Onbijt is heel simpel. Voor je avondeten kan je bij IKEA eten.

Gereisd Met partner in Wed Jul 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net verzorgd motel

Hanny en Rob van Hest
18-9-2009

Net verzorgd motel, hadden kamer met kingsize bed, keurige zitbank erbij en mooie wasgelegenheid. Ontbijt stelde niet zo veel voor, koffie/thee, brood (om te roosteren), wel fruit.

Gereisd Met partner in september 2009

• Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesWasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres1889 SW 4TH AVENUE 97201(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge Portland in Portland, OR, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge Portland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.