Hotel Holiday Inn Express Portland West/Hillsboro

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Portland West/Hillsboro voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express Portland West/Hillsboro in het Nederlands

Standaard hotel

RONALD MARX
5-12-2011

Ruime kamers, miniscuul zwembad, geen bar, eerste keer lastig te vinden.

Dicht bij bestemming

JORIS TENTHIJE
26-4-2011

Hotel leicht heel dicht bij het bedrijf waar ik moest zijn.

Er zijn weinig restaurants/winkels binnen loopafstand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Portland West/Hillsboro in Hillsboro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Portland West/Hillsboro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Portland West/Hillsboro scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.