We hebben een aantal aanbieders voor Oregon voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Oregon

Rustige locatie

André,
    21-3-2016

Heerlijke KOA camping met prima santair. Klantvriendelijk personeel. Ruime RV standplaatsen.

Gereisd met partner in juli 2013

Rinus,
    18-11-2015

Het hotelresort is fraai gelegen in het golvende heuvelland van Oregon nabij het stadje Silverton, het resort is een fantastische verblijfplaats, de geschakelde gastenbungalows worden omgeven door een prachtige tuin, in het hoofdgebouw vind met een uitstekend restaurant, verder zijn er vele voorzieningen om de gasten het naar de zin te maken.

Naast het resort ligt de Oregon Garden, een prachtig arboretum, en recreatiepark, deze tuinen hebben een connectie met het resort en gasten van het hotelresort hebben dan ook onbeperkt gratis toegang tot dit mooi park.

Gereisd met vrienden in september 2015

Zeer goed hotel, met zeer goede airport service

Kirsten,
    29-7-2014

Met een shuttle bus kun je vanaf de luchthaven naar het hotel. Hoe vroeg ook in de ochtend, er staat weer een shuttle bus klaar om je naar het vliegveld te brengen. Mocht je het ontbijt missen, er is voor vroege vogels koffie en wat kleine snacks beschikbaar. Goede kamers, heerlijke bedden en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd zakelijk in april 2014

"value for money"

bert4u,
    17-11-2013

Een wat verouderd hotel, aan een drukke weg. Echter, kamers die wat verder van de weg afliggen zijn rustig, ruim en met een goed bed. Alles wat je nodig hebt als je geen luxe behoeft. Staf is zeer vriendelijk. Wifi in de kamers werkte niet, wel in de receptie. De fontein in de tuin maakt veel lawaai, maar die wordt 's nachts uitgezet. Er is geen lift, dus met zware koffers is de 1e etage toch een beetje een opgave.

Gereisd met partner in november 2013

Goed motel voor weinig geld

Guillaume,
    23-8-2013

18 juli 2012: Het motel staat dichtbij MAX Light Train, een dagkaart kost $ 5. Je kan de auto op de parkeerplaats gratis parkeren.

Het motel vraagt een prijs van $ 67 p.n. Er is een lift aanwezig. Wij hadden een ruime kamer met goede bedden en er was ook een zitje. Onbijt is heel simpel. Voor je avondeten kan je bij IKEA eten.

Gereisd met partner in juli 2012