Reviews over Owasso

Prima hotel

Reiziger64,
    24-9-2013

Het hotel heeft prima kamers. De bedden zijn Heerlijk en de douche is goed.. Internet is gratis. Wat ook heel goed was was het ruime buro op de kamer. In de meeste hotels is het buro (of wat er voor door moet gaan) aan de krappe kant.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Je kunt je kleren laten wassen maar je mag het ook zelf doen.

Het ontbijt is wellicht typisch amerikaans maar ik vind het slecht. Muffins, donuts, pancakes, bacon&eggs. Tja brood zie je weinig. Wel melk en serials. Ook fruit met yohurt. Wat ik heel slecht vind is dat je moet eten met plastic bestek uit een soort piepschuim bakjes of borden. Ook de bekers zijn van wegwerp materiaal. En dan nog met opschrift "we preserve nature"..... Tja dat was echt slecht.

Fitness ruimte vind ik voldoende met een paar loopbanden, roeimachine en fiets. Ook nog zwembad.

Tegen over hotel grote Mall en in de omgeving nog meerdere. Ook verschillende restaurants.

Hotel ligt op 15 min rijden van Tulsa Airport en is een ideale uitvalsbasis.