Reviews over Miami

goed hotel

heer Milikan
    7-3-2013

goede ligging tov airport. Aan een goede toegangsweg tot Miami beach

standaard holiday inn

heer prins
    30-12-2012

Waardeloze dienstverlening doordat het hotel 5 uur lang geen stroom had en de noodgenerator onvoldoende electra genereerde. Los daarvan redelijk standaard hotel met grote kamers, letterlijk naast vliegveld. Ligt wel wat afgelegen met weinig restaurants in de buurt.

Goede plek

Foppe
    14-12-2010

Dit is een prima hotel om je vakantie te starten na een lange vlucht. Je hebt wel een Tom Tom nodig om het te vinden maar als je er eenmaal bent is het prima. Het is een echt amerikaans hotel met weinig speciale dingen. Het ontbijt is naar amerikaanse begrippen perfect. Het is zeker geen plaats om lang te blijven.

Redelijk hotel

C de Putter
    18-8-2010

Goeie prijs/ kwaliteits verhouding. Vriendelijk personeel.

Miami scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews