We hebben een aantal aanbieders voor Miami voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Miami voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami

Teveel te doen voor slechts 24 uur...

Jacqueline,
    20-2-2014

Wij zijn hier maar 24 uur geweest; eigenlijk puur onze tijd verdoen aan de rand van een heerlijk hotelzwembad, terwijl we op de taxi wachtten die ons naar de cruisehaven ging brengen.

Heel zonde achteraf, maar soms plan je een reis en heb je niet alles tot in de allerkleinste details uitgewerkt. We willen dus zeker nog een keer naar Miami terug... en dan absoluut een paar dagen langer blijven om alles te bewonderen wat we nu in vogelvlucht tijdens de transfers hebben gezien: Art Déco, Little Havana en natuurlijk Miami Beach!

Gereisd met partner in juli 1995

Fantastische beleving

M. Meertens,
    16-11-2011

Wij zijn 10 dagen in de omgeving van Miami geweest en hadden ook een huurauto. Vanuit Miami zijn we naar the keys gegaan en naar de Everglades. allemaal goed te doen en zeer mooi. Wij hebben ook een american football wedstrijd bekeken en dat was ook echt te gek! Wat een sfeer en entertainment.

Gereisd met partner in september 2011

Fantastische plaats

Angelab,
    28-7-2010

Miami is echt de place to be, het heeft veel te bieden, natuur, cultuur, strand, uitgaan, shoppen, etc! Wij zijn er maar 2 volle dagen geweest en zeker te kort! We hebben natuurlijk heerlijk op South Beach op het strand gelegen, breed strand en heerlijk mensen kijken. We zijn naar Bayside gereden en hebben daar een boottocht gemaakt door de verschillende delen van Miami, erg mooi om te zien. Verder leuk gewinkeld in Bayside en lekker gegeten. We zijn ook naar de Sawgrass Mill Mall geweest, heerlijk geshopt, verder genoten op terrasjes, lekker gegeten. Tevens heb je veel musea en genoeg vertier om je prima te vermaken!

Gereisd met partner in juni 2010

Place to be

jan,
    15-5-2010

Miami heeft waarschijnlijk niet alles maar toch heel veel prachtige haven (nog nooit zoveel jachten en zeilboten bij elkaar gezien) tof winkelcentrum aan de haven, met als grote blikvanger de american airlines arena, de thuishaven van Miami heat

Gereisd met vrienden in februari 2005

Zeer mooie omgeving waar alles tebelevenvalt voor ieder

frits wagner,
    24-3-2008

Zeer mooie omgeving waar alles tebelevenvalt voor ieder wat wils voor elke portomonee mooie winkels veel strand met kinder toezicht mooie excursie,s veel bus toers naar disney .geweldig een droom werd werkelijkheid.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Miami scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews