Reviews over Warrensville Heights

Erg goed!

Marco,
    31-7-2015

Hier een week verbleven voor zakelijke doeleinden. Het is een ruim en net hotel, met mooie lounge. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt is alleen niet heel erg uitgebreid.

Ideaal voor zakenreis, maar als je cleveland wil bezoeken is het toch nog vrij afgelegen.

Prima hotel

G. op het Veld,
    17-9-2008

Voor zaken in het Marriott Cleveland East hotel verbleven. Mooi hotel dat zeer centraal ligt t.o.v. verkeers wegen. Voor de toerist die graag down town wil zien ligt het te afgelegen. Veel bedrijven in de naaste omgeving. Kamers groot en goed ingericht. Volledige badkamer, airco, zitje, king bed, enz. Goede service en goed restaurant. Redelijk druk met seminars e.d. Goed te bereiken met veel parkeer gelegenheid. 2 restaurants in naaste omgeving. Legacy village op 15 minuten afstand. Aanrader

Warrensville Heights scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews