We hebben een aantal aanbieders voor Ohio voor je op een rij gezet:

• 1.142

We hebben een aantal aanbieders voor Ohio voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ohio

Zeer degelijke "Comfort Inn"

Wim,
    28-6-2014

De ruime kamer beschikt over alle denkbare voorzieningen., inclusief safe en bubbelbad. Als "Privilige member" kregenw e bij aankomst 2 flesjes water, evenals een kortingbon van 3,00 USD voor het nabij gelegen restaurant "Olive Garden". In de koelkast op de kamer staan er nog 2 flesjes water en 2 blikjes Cola. Een aan te bevelen adres.

Gereisd met partner in mei 2014

Zwembad op het dak

Pieter,
    4-7-2009

Heerlijk hotel met hoge standaard en vriendelijk, service-georienteerd personeel. Pool op het dak van de 4e verdieping is geweldig, mist echter bar. Helaas is weinig bij de prijs inbegrepen, zoals wifi op de kamer en ontbijt (maar de vruchten zijn super, vers en rijp). Valet-parkeren 23 dollar per nacht...

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Goed hotel

H. Meijer,
    24-7-2008

Het Wyndham at Playhouse Square is onderdeel van de Wyndham keten en is een wat luxer hotel met valet-parking, zwembad, roomservice, etc. Kamers zijn, zoals in veel amerikaanse hotels, ruim en schoon. Service is prima. Tip: wordt van tevoren lid van het Wyndham spaarprogramma (gratis) en krijg gratis drankjes op uw kamer bij boeking via hun website.

Gereisd met partner in juli 2008