Ohio

Reviews over accommodaties in Ohio

Heel goed

Marco,
    23-4-2017

Zeer centrale ligging in het nette centrum van Cleveland. Ruime schone kamers. Sportfaciliteit met zwembad. Bar wat aan de kleine kant en had gezelliger gekund. Heel vriendelijk personeel, maar dat zijn alle Amerikanen. Of ze doen in ieder geval alsof.

Erg goed!

Marco,
    31-7-2015

Hier een week verbleven voor zakelijke doeleinden. Het is een ruim en net hotel, met mooie lounge. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt is alleen niet heel erg uitgebreid.

Ideaal voor zakenreis, maar als je cleveland wil bezoeken is het toch nog vrij afgelegen.

Prima kamer

Scodie,
    29-3-2013

Voor mijn werk kwam ik regelmatig in Columbus en verbleef ik in dit hotel. Het ontvangst is hartelijk maar erg zakelijk. Binnen no-time heb je je keycard en kan je op zoek naar je kamer.

De kamer oogt ruim en prima in orde. Een lekker bed, een zithoek, een goed uitgeruste keuken en een ruime badkamer. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt.

In de ochtend wordt er een ontbijt geserveerd. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het voldoet en er is voldoende. Bagels, broodjes (wel erg droog), diverse soorten beleg en drankjes.

Zoals bij elk hotel kan je ook hier makkelijk parkeren. Er is meer dan voldoende ruimte.

Leuk is dat je bij de lobby DVD's en spelletjes kan lenen. Daarnaast is men niet te beroerd om je te helpen bij het invullen van de dag of het regelen van een taxi of restaurantreservering.

Wat mij betreft een prima hotel met meer dan voldoende ruimte op de kamers en dat voor een hele nette prijs.

Erg mooi en klant vriendelijke hotel.

Roy,
    4-11-2012

Erg ruime en mooie kamers, erg vriendelijke personeel en een leuke gezellige bar met Larry de barkeeper.

Wat ouder, maar schoon

Leike,
    17-10-2012

Hier zijn we 2 nachten geweest om de stad Columbus wat te verkennen. een ietwat verouderd hotel, maar de kamers waren schoon en we waren er, gezien de 75$ die we op Priceline geboden hadden, best tevreden mee. Gratis Starbucks koffie in de lobby, en leuke Courtyard met gazebo.

Vlakbij de airport en Easton Center, dat we erg leuk vonden.