Hotel Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH

Hotel Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2008

Prima voorzieningen

Kees Kouwenberg
6-12-2008

Op doorreis met een flinke groep; eten en drinken was snel voorhanden door hardwerkend personeel.

Kamer was van alle gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH in Montpelier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Conference Center Bryan Montpelier, OH scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.