Hotel Hampton Inn Cleveland Mentor OH

Laatste review

Gastvrij & Goed

Kirsten,
29-7-2014

Heerlijke (grote) bedden. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was ok, niet spectaculair.

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Hampton Inn Cleveland Mentor OH in het Nederlands

Gastvrij & Goed

Kirsten
29-7-2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Cleveland Mentor OH in Mentor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Cleveland Mentor OH zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.