vakanties Dublin, OH

Reviews over Dublin, OH

Prima kamer

Scodie,
    29-3-2013

Voor mijn werk kwam ik regelmatig in Columbus en verbleef ik in dit hotel. Het ontvangst is hartelijk maar erg zakelijk. Binnen no-time heb je je keycard en kan je op zoek naar je kamer.

De kamer oogt ruim en prima in orde. Een lekker bed, een zithoek, een goed uitgeruste keuken en een ruime badkamer. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt.

In de ochtend wordt er een ontbijt geserveerd. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het voldoet en er is voldoende. Bagels, broodjes (wel erg droog), diverse soorten beleg en drankjes.

Zoals bij elk hotel kan je ook hier makkelijk parkeren. Er is meer dan voldoende ruimte.

Leuk is dat je bij de lobby DVD's en spelletjes kan lenen. Daarnaast is men niet te beroerd om je te helpen bij het invullen van de dag of het regelen van een taxi of restaurantreservering.

Wat mij betreft een prima hotel met meer dan voldoende ruimte op de kamers en dat voor een hele nette prijs.